maanantai 31. lokakuuta 2011

Ne soittavat...

...ja sinä et halua vastata.

Tänään on ollut huono päivä. Tosin nyt on ollut taas tosi huonoa aikaa jo pari viikkoa(eli toisin sanoen oon pitäny kaiken taas sisälläni) ja musta tuntuu, et oon vaan masentuneempi ja aneemisempi päivä päivältä...

Raha-asiat, ihmissuhteet, itsetunto, ulkonäkö... Kaikki painaa niskaan ja haluaisin vaan nukkua koko loppu elämäni. En vaan jaksa olla hereillä, sillä hereillä oleminen muistuttaa mua siitä, kuka olen ja missä tilanteessa. Nukkuessa voin vaan olla(jos siis olen syönyt unilääkkeen, joka vie painajaiset) eikä mun tarvitse huomioida silloin yhtään ketään - ei edes itseäni.
Itkettää vaan ihan sairaasti, mutten pysty itkemään ja sen takia alkaa ahdistaa... Miksi oon tällanen?!

Mulla on kylmä...

Löysin muuten tässä yks päivä ihan muhun sopivan biisin...
"Do you know what it's like to feel ugly all the time?"

Lisäks oon alkanu tupakoimaan paljon useemmin ku aiemmin. Ennen poltin vaan ku join, mut nykyään poltan ihan muutenkin... Tupakka on pahaa, mutta se korvaa ruoan ja unen tarvetta. Lisäksi on jokseenkin hauskaa kun tietää, että voin vahingoittaa itteäni niinkin yksinkertasesti ku tupakoimalla. En tiedä. Oon sekasin.



Huoh. Voisin kattella jotain leffoja, ettei tarvii olla ihan keskenää ajatuksiensa kanssa...

-END

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti