tiistai 19. tammikuuta 2010

Ne sanovat sinun olevan suloinen...

Eivätkä suostu luopumaan mielipiteistään.

Mistä siis johtuu tämä sanan suloinen/söpö toistaminen? Meikänakkia ei kertaakaan ala-asteen saati sitten ylä-asteen aikana sellaisiksi kutsuttu. Olin aina vain se 'wannabe-gootti', 'japsihörhö', 'open lemmikki' tai 'hikkari', joten mitä ihmettä ihmiset nykypäivinä oikein näkevät? Eivät ainakaan minua. Suloisuutta tai söpöyttä en mielestäni omista, mutta en sentään aivan hirveän rumaksi itseäni kutsuisi. Olen vain sellainen... Tavallinen. Pallopää sekaisten hiuksien ja typerien hymykuoppien kanssa höystettynä. Bon apetit.

Ja nyt kun ulkonäöstä on puhe, meinaan ostaa vaa'an. Tarvitsen sellaisen, jotta tiedän kuinka paljon pitäisi laihduttaa kesäksi. Olin vielä ylä-asteella aivan liian läski ja nyt sitten lukion alettua olen aloittanut painon pudottamisen. Viimeksi kun kävin vaa'alla, lukema oli 89kg. Hirveää, sanon minä. Se on aivan liian paljon, vaikka pituutta olisikin 167cm! Ja kun tuo lukema otettiin täällä Tampereella, sen jälkeen kun olin jo muuttanut asumaan yksin. Olin siis jo laihtunut hiukan siinä vaiheessa... Meikäläinen on ollut about 100-kiloinen plösö ylä-aste-aikoina! Hui!
Siihen en enää palaa takaisin, sen lupaan.
Enkä vanhaan elämäänikään halua palata takaisin...


Saan muuten vihdoin cosplay-ryhmäni jäseniltä mittoja, jotta voin ruveta piirtämään kaavoja. Cossaamme mun lempibändiä; Alice Ninea. Tässä tulee roolijakoa:
(Kuvassa vasemmalta oikealle)
Sara: Tora/kitaristi
Rini: Nao/rumpali
Minä: Shou/vokalisti
Nephele: Hiroto/kitara
Windy: Saga/basso
Vihdoin saan ruveta suunnittelemaan kunnolla! Asut tulevat Traconiin ja minun pitäisi kaikki viisi cossia yksikseni väsäillä kun muut kuulemma 'ei osaa'. Onneksi mulla riittää kiinnostusta kuitenkin, etten aivan vastoin tahtoani kaikkea tee. Ja kyllä nuo lusmuilijat minua lupasi auttaa silloin tällöin, että eiköhän tämä tästä.
Mietittiin myös toiselle conipäivälle eri cossia... Meinaan Irokui.-nimistä j-rock-bändiä. Asut ovat melko samantyyliset tuon Alice Ninen kanssa, että olisi melko helppoa toteuttaa tämäkin cossi siinä sivussa. Roolijako olisi luultavasti näin:
(kuvasta vasemmalta oikealle)
Windy: Hazuki/kitaristi
Sara: Ritsu/basisti
Nephele: Yuuri/vokalisti
Minä: Shuuta/kitaristi
Rini: Natsuki/rumpali
Mitäs mieltä olette valinnoista? :3

Voisin selittää vielä vaikka kuinka, mutta kello näyttää lyövän pian jo keskiyötä, mikä meinaa, että on pakko lähteä nukkumaan. Huomenna kuuden aikaan herätys ja ajattelin vielä ennen nukkumaanmenoa tehdä vatsalihasliikkeitä ja ehkä punnerruksia ja varpaillenousuja. Kiirettä pitää, mutta ei se mitään.

-Pulla kiittää ja kuittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti