tiistai 14. syyskuuta 2010

Ne katsoivat sinua oudoksuen...

...mutta sinä hymyilit sateenvarjosi alla.

Niinsiisjoo.
Unohdin pistää ylös aiemmat tän päivän fiilikset.
Pistin tänään hiukset ja meikit pitkästä aikaa kouluun. Ja sit satoi ja hiusset oli ihan lytyssä. Hmph.

Joo ja tänään oli Turvatalon taide-ilta. Menin sinne hiukan varautuneella fiiliksellä, mut kyl se siitä sitten helppas kun alettiin maalaan. Ihmiset ylisti mua ihan liikaa ja olin ihan nolona... Teki mieli mennä piiloon sinne pöydän alle. ;w;
Tapasin siellä parikin tosi mukavan olosta tyyppiä ja lupasin sen yhen kanssa mennä huomennakin Turvatalolle maalaamaan. Hyvin jännä tyyppi oli hän. Teki taulun, mikä oli kirkkaan pinkki ja siinä luki neonvihreellä HOMO... o__o

Niin ja joo! Käytiin Tiutiun kans Raxissa~! Oli tosi mahtia viettää sen kanssa aikaa taas ihan kaksin kun musta sillon yhessä vaiheessa tuntui, että me jotenkin etäännyttiin... Puhuttiin kaikesta mahollisesta ja stalkattiin Rikua, joka seisoi punasis valoissa.

Koko päivän satoi. Mutta! Mä niin rakastin tulla ulos Turvatalolta siinä kasin aikaan ja katella tasasta sadetta pinkin sateenvarjoni suojista. Oli tosi nättiä kun kaupungin valot heijastui märästä tiestä ja pisarat plumpsahteli lätäköihin~<3
Kirjotin ihan pskan runonkin siinä olotilassa:

Sada, sada taivas tumma
Pudota kauniita pisaroita
Minun mieleni rauhoita,
vie huoleni kasvoilta.

Voin iloinen olla pinkin varjoni alla.

Sada, sada taivas suuri
Tanssi hiljaa lammikoissa,
ropise puun latvoissa.
Anna minun sinulle hymyillä,
sinua ihailla.

Sada, sada lempeästi,
seuraa kotimatkaani
Seuraa aina uniin asti
piilota painajaiseni.

Sateelle hymyni omistan,
se ei tuomitse vaan tanssii vapaana.
Olen onnellinen,
vaikka hetken vain...

Minä, sade ja sateenvarjo.


...Joten joo. Surkeaa riimitystä, I know. Mutta se ei oo se pointti. xD
Hum. Oli siis melko hyvä päivä kunnes mulle soitettiin... =.=U

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti