tiistai 7. syyskuuta 2010

Ne nukkuvat rauhaisasti...

...Mutta sinä et saa unta.

EN SAA UNTA.
*huokaus* Katon nyt kolmatta tuntia putkeen Miyavin dvd-juttuja. Seuraavaks varmaan sit Hopeanuoli. Pakko istua kattomassa näitä. Jos pistän laitteet kiinni ja jään yksin ajatusteni kanssa niin en tiedä mitä tapahtuu...
Pelkään omaa mieltäni.
Ei ole kiva tämä. Huomenna(tänään) varmaan hukun sitten liikuntatunnilla väsymykseen kun on uintia~<3 Siellä kivasti lillun sitten ja mummelit menee paniikkiin. Linkkis ei varmaan edes huomais vaa menis suihkujen puolelle kyyläämään ku tytöt käy suihkussa... *hyrr*
Joo. Jospa pistäisin vielä Myviä soittimeen ja vaikkapa nypin nukkaa mun matosta samalla.
Kuulostaa hyvältä ajan vietteeltä, don't you think?

P.s. Ostin tänään vaa'an. Olen läski. Ihan vaakakin todistaa. Sekin masentaa kivasti... *eyeroll*

Edenin kaakelit ovat vihertävän valkeat
ja se kloorivesi kirvelee silmää.
Minä osaan kellua, isä.
Minä osaan kuplia, isä.
Minua ei vieläkään kylmää.

Vedet tulee ihon läpi
olet unohtanut taas.
Nuku sinä kevään yli
hän odottaa veden takana...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti