sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

Ne tuskin enää muistavatkaan...

...mutta päätit silti herättää paikan eloon.

Elikkäs joo, herätin tän blogin eloon ja kuten varmaan huomaa, tein tästä angsti-/laihis-blogin. Ainakin nyt mulla on paikka, jonne vuodattaa...

Tänään on ollut ihan hirveä päivä. Ei sinänsä päivässä mitään vikaa, mutta tää olotila ei oo mikään kaikkein ihanin. Olen tänään vahvasti ollut sitä mieltä, että olen ruma, läski ja saamaton. Tottahan tuo onkin, ainakin mun mielestä.
Syömiset on tänään myös jäänyt, vaikka oon yrittänyt syödä joka päivä kunnolla. Tänään syönyt vain ruisleipää ilman voita ja nuudeleita... Minne jäivätkään salaatit, vihannekset, hedelmät ja proteiinit?
Lisäksi menin vasta tänään puolen päivän aikaan nukkumaan, valvotun yön ja aamupalan(niiden ruisleipien) jälkeen tietty. Nukuin sitten neljä tuntia ja nyt ahdistaa kun en ole liikkunut tänään minnekään. Pitäisi lähteä pyöräilemään, mutta jostain syystä pelottaa mennä ulos. En tiedä... On vain sekava, angstinen ja muutenkin paska fiilis. Onneksi tiistaina on taas koulu auki niin pääsen sinne kuntosalille. Iso kiitos siis Tamlulle ilmaisesta kuntosalista!

No jaa. Olkoon nyt tämä teksti tässä kun ei oikein enää huvita istua paikoillaan. On kyllä pakko lähteä sinne pyörälenkille ja polkea vähintään se parikymmentä kilsaa... Ei tästä läski-olosta muuten eroon pääse.

Bai.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti