tiistai 2. elokuuta 2011

Ne sanovat sinun edistyneen...

...mutta et näe sitä itse.

Olin kuukauden tauon jälkeen taas käymässä psykologilla.
En kertonut sille puoliakaan mitä on tapahtunu, mutta se ei ees kysynyt pahemmin...

"Ootkos sä hoikistunukin hiukan? Näytät hyvinvoivalta"

Joo, hyvinvoivahan mä oon aina ollu... Joo, tietty. Onneks se ei kyselly sen enempää mun hoikistumisesta, eikä nykyisistä elämäntavoista. Keskityttiin vaan kesän aikana mun sisään patoutuneeseen huonoon oloon ja pidettiin taas 'itkuterapiaa' eli mun piti itkeä, jos siltä tuntui(eli itkin melkeen koko ajan siellä). En yhä vieläkään osaa itkeä vapaasti vaan kontrolloin koko ajan itkemistäni ja siksi ahdistun itkemisestä...



"Et sä saa itkeä"

Kyseinen ajatus sitoo mun kyyneliä, enkä pysty irrottamaan siitä. Aina itkemisen jälkeen mulla on yhtä syyllinen olo ku sillon kun ahmin litran jäätelöä putkeen(jota en onneks oo tehny piiiiiiiiitkään aikaan). Tiedän kyllä, että itkeminen on luonnollista ja hyväksyttävää, mutta mut kasvatettiin siinä uskossa, että itkeminen on heikkoutta ja kyyneleitään ei saa näyttää...

Tahdon osata itkeä.

Kontrolli. Siinä on sana, joka melkoisesti tuhoaa mun elämääni... Mun pitäis aina olla kontrollissa kaikesta mun sisällä tapahtuvasta - niin mieleen kuin kehoon liittyvässä. Mua pelottaa ajatus esimerkiksi siitä, että menisin musantunnille ja joutuisin opettelemaan vaikka pianonsoittoa niin, etten osaisi mitään pohjustuksia. Silloin mä en olis kontrollissa vaan epäonnistuisin useasti harjoitteluvaiheessa, enkä mä kestäis sitä.
Tällä hetkellä eniten haluan kontrolloida syömisiäni ja laihtumistani.

Mistä muuten päästäänkin aiheeseen 'mitä olen syönyt tänään'
-Banaani (n.90kcal)
-vettä

Kulutus liikkumisineen on ollu tänään about 2200kcal.
Eli n.2100kcal lähtis tällä näkymin tänään kehosta...
Tosin ajattelin vielä syödä illemmalla tonnikalasalaattia, joten kehosta tänään lähtee se 2000kcal(plus siivoan tänään niin kulutan lisää~).

Huomenna pitäis sitten turvatalon tyyppien tulla käymään täällä ja illemmalla mennään sitte niiden kanssa leffaan kattomaan Pirates of The Caribbean(tosin oon nähny sen jo, mut toki mulle ilmanen leffassakäynti kelpaa). Sen jälkeen Tinja tulee tänne ja pidetään kauhee Trinity Blood-maratooni ja mietitään niiden asujen tekoa.
Nyt taidan tosin aloittaa sen siivoomisen.

PS. Kelasta ei oo vieläkään tullu rahaa... 50 senttiä mammonaa täällä suunnalla just nyt. :(

-END

1 kommentti:

  1. Tiedän tunteen "Ethän sä voi itkeä? Sä oot se ilonen!". Siitä ei ole helppoa päästä eroon. Joidenkin on vaikea ymmärtää, että toisissa on monia puolia, sellasiakin, joita ne ei halua näyttää, mutta jotka silti on niissä. Pidän sulle ja sun tavoitteiden onnistumiselle peukkuja. Mä tiedän, että sä olet ihan mahtava tyyppi, väittäkööt muut mitä vaan!

    Mulle tulee jotenkin paha olo aina, kun lueskelen noita sun syömisjuttuja, mutta kunhan lupaat, ettet sekoo ja ylilaihduta, oon sun tukena täällä vaikka en mitää sanokaan. Kyllähän sä tunnet mut... Mä en vaa osaa sanoa mitään...

    S

    VastaaPoista