keskiviikko 3. elokuuta 2011

Ne selvittelevät asioita...

...ja sinulla oli ihan hyvä päivä.

Joo, oli ihan okei päivä... Aina siihen asti ku palasin yksinäni kotiin.

Päivä siis alkoi turvatalon työntekijän vierailulla tänne ja jutusteltiin vaikka ja mitä. Ei mitään erikoisempia asioita kuitenkaan.
Tuleva kämppis tuli sitte tässä piipahtamaan pikasesti ja ihan mukavaltahan tuo vaikutti. Se luuli, että olisin vanhempi ja että suorittaisin tyyliin jotain kaksoistutkintoa tällä hetkellä...
Eksyinpä sen jälkeen Kelaan ja selvitettiin kaikkee mahdollista ja mahdotonta sen virkailijan kanssa. Se vaikutti melko alottelijalta, mutta hoiti mun asioita hyvin.
Sitten oli Turviksen matkatapaamisen vuoro ja syötiin kanaa ja riisiä... Plus sitten salaatti ja jälkkäriks jäätelöä(jota en voi vastustaa). Onneks en ihan kauheesti kuitenkaan keränny kaloreita ku liikuinkin paljolti...
Lopulta lähettiin Turviksen porukalla kattomaan Pirates of the Caribbean nelonen ja musta tuntuu, et sain ehkä jopa uusia kavereita ja sillee... Söin hiukan poppareita sen yhen jätkän kulhosta(törkeesti varastin joo).

Noh, sit kävelin keskustasta kotio ton 5km.
Kaloreita oon tänään kuluttanu n. 2600kcal ja syöny oon jonkun 1000kcal(ei tuu kyl toistumaan... =__=Uu)
No anyway semmone 1600kcal lähteny...

Ja nyt oon vaan tyhjä. Tyhjä mieli, tyhjä olo...
Inhoon tätä tunnetta yli kaiken, koska just tällaset fiilikset saa mut ahmimaan, enkä tän päivän kalorimäärän päälle tosiaan halua sitä tehä.
Ehkä mä vaan menen nukkumaan.



-END

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti