lauantai 2. heinäkuuta 2011

Ne ilmoittavat sinulle...

...ja sinä olet hieman hämilläsi.

Sain siis Animeconista vänkäripaikan, vaikka aiemmin mulle tuli viesti, ettei mua hyväksytty...
Mutta no jaa, hyvä näin. Eipä tarvii maksaa majotusta.

Päiväsairaala on ohi. Tai siis lomalla ja syksyllä sitten jatkuu.
Ja nyt kun päiväsairaala ei velvoita olemaan paikalla aikaisin taikka syömään kolme kertaa pelkästään päivä-kolmeen mennessä niin huomaa kyllä, että niin nukkuminen kuin syöminenkin on hiukan muuttunu.
Viime yönä nukuin about kolmesta puol yhteen päivällä. Tosin uni oli hirmuisen katkonaista ku heräsin ekan kerran siinä 7-8 aikaan.
Syönyt oon banaanin, jogurttia, 2 ruisleivän puolikasta, jogurttia ja jätskin. Eli hyvinkin paljon vähemmän kuin päiväsairaala-aikoina.
Pikasesti laskettuna kaloreita on ollu 562...
Ja kuluttanu oon ainakin 2300kcal(ei jaksa nyt tarkemmin laskee).

Shou-cossiani oon tänään kans tehny, mutta kun materiaalit loppui kesken ni en voi jatkaa... Kunpa se sairaspäiväraha nyt jo tulis! Suutun, jollei sitä ala pian kuuluun.
Mun pitäis hankkia
-kultalakkaa
-musta spraymaali
-housujen kankaat
-takin pidennykseen tarvittava kangas
-valkosii muoviruusuja
-musta spray-hiusväri
-maalarinteippiä
-mustavalko-ruutusta kangasta
-vyön solki
-toisenlainen huulikoru
-siihe kukkahöskään kangasta


Ja tossa listassa on nyt vaa ne, jotka tuli ekana mieleen, et jotai saattaa viel puuttuaki... Kunhan se raha ilmestyy mun tilille ni lähen shoppailemaan oikein urakalla!
Stressaan tosin sitä, ehtiikö se raha mulle, jos ne on esim. tyriny jotain siellä Kelassa... En varmana jätä Aconia välistä Kelan takia!!!

Nii ja joo, mieliala on ollu ihmeen tasainen tänään. Ei hyvä, eikä huonokaan. Tämmönen tylsän harmaa mieliala...
Kävin muuten psykologilla tossa perjantaina ja voin sanoo, että helpotti kummasti olotilaa. Jäi myös paljon pohdittavaa siltä käynniltä, sillä mun pitäis alkaa miettimään onko mun vanhempien mielipiteet tärkeämpiä ku mun ja että mitä arvoja mun vanhemmilla on ja mitkä sit taas on mun arvot.
Tällasten asioiden miettiminen on mulle kauheen hankalaa.

Mut öh... En mä oikein tiedä mitä vielä pitäis kirjottaa.
Tasaisen harmaa mieliala, raha-asiat on yhä perseellään ja en oo syöny. Siinä tää päivä tiivistettynä.
Voisin lähteä vielä uimaan...

-END

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti