keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Ne kommentoivat...

...ja tunnet olosi ylpeäksi.

Maiju, Juhani ja Waltteri kävi täällä.
M: "Minna on taas laihtunu"
J: "Nii on. Pian se on vaan varjo itestään"
M: "Alkaa masentaa ku täällä käy ku toinen on joka kerta laihempi"

Olin ylpeä.

Kaloreita ei oo tänään kertynyt varmaan ku joku 300kcal loppujen lopuks. Liikkunu en oo ku 30 asteen helle... Mut nyt kun yöks on hiukan viilenny ni päätin lähteä hölkälle.
Ehkä rohkenen jopa yöuinnille... Saa nähdä.

Mun vatsa kramppas tänään aika pahasti. Se ei tykkää kun en syö(eikä kyllä muustakaan), mutta ei se mitään. Painan vähemmän nykyään kuin mun siskon mies, joka on hiukan mua lyhyempikin!
Kevään painosta oon laihtunu ton 7kg... Mutta se ei oo kyllä vielä tarpeeks. Katotaan sitten 15 kilon jälkeen uusiks.


Kello tulee yks... Taidan lähtee sinne lenkille pikku hiljaa.
Musta tulee vielä pieni.

-END

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti