perjantai 1. heinäkuuta 2011

Ne vaativat...

...ja sinä epäröit sanoa ei.

Isäni soitti eilen illalla ja vaati mua lapsenvahdiksi...
Mä kieltäydyin kun on muuta ohjelmaa viikonlopulle ja sitten sainkin kuulla kivasti taas syyllistäviä lauseita.
"Joo, sä oot ollu nii kiireinen noide sun asioiden kans, et ei mikään mun ehdotus enää sovi"
"Etkö sä ymmärrä?! Kuuliks sä yhtään mitä äsken sanoin?!"
"Antaa olla. En häiritse sun elämää sit enää. Ota yhteyttä sit jos joskus kiinnostaa"


Se saa kaiken kuulostaa siltä, etten välittäis perheestäni...



No, koko viime yö meni sitte itkiessä ja murehtiessa asiaa.
Nukuin valvomisen takia pidempään kuin oli tarkoitus, mutta pääsin kuin pääsinkin ylös sängystä ja lähdin päiväsairaalalle. Olin koko päivän siellä ihan ajatuksissani, mutta onneks pääsin puhumaan mun omahoitajan kanssa. Itkin enempi ku laki sallii ku kerroin tilanteesta ja siitä, että haluisin mun vanhempien ees joskus kehuvan mua tai ymmärtävän mun tilannetta.
Omahoitaja sanoi, että teen oikein, mutta mun sisällä mä käyn yhä taistelua siitä, onko mun vanhempien mielipiteet tärkeämpiä ku mun...
Tää on ihan hirvee tunne.

Päiväsairaalasta päästyäni lähdin äkkiä kotiin ja olen istunut sisällä tekemässä Shou-cossiani melkeinpä koko päivän. Tein myös ruokaa eli makaroonia ja kastiketta...
Nyt iltaa kohden ahdistus palasi ja päässäni pyörii kaikki negatiiviset kommentit. Muistin taas kun isäni sanoi mua läskiksi ja mun oli pakko lähteä uimaan, vaikka kello olikin jo ykstoista ja mulla piti tänään olla välipäivä...
Pyöräilin pari kilsaa Kaukajärvelle, uin tunnin ja pyöräilin takasin. Ahdisti tosin olla uikkareissa, mutta onneks siellä ei ollu ku pari ihmistä mun lisäks.

Huomenna(tai siis tänää) ois sit vuorossa psykologi kello 10. Miettisin, että voisin pyöräillä sinne psykologille, mut mun jalat tärisee väsymyksestä jo nyt ni en usko, että ne jaksaa polkee 6-7km. Tekis mieli kyl koittaa.

No mutta joo.
Syömisiä:
-lasi mansikka-banaani jogurttia
-riisiä ja kastiketta
-porkkana-raastetta
-keitettyä parsakaalia
-suklaakeksi
-pullasiivu
-lasi tuoremehua
-grandi-mehujää
-makaronia ja kastiketta (3lautasta miinus 1)
-päärynäjuomaa noin lasillinen

Syöty: 1982(eli suomeks ihan vitusti)
Kulutus: 3046kcal
Lähteny: 1064kcal

...Mutta oon pettyny itteeni ku söin taas niin helkkaristi...
Jos oisin paastonnu koko välipäivän ni ei ois tarvinnu lähtee uimaa ku ois lähteny se n.2000kcal pelkällä peruskulutuksella...
Äh, en tykkää. Lisää ahdistusta, kiva~!

-END

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti