keskiviikko 29. kesäkuuta 2011

Ne kehuvat ääntäsi...

...mutta sinä tunnet olosi poissaolevaksi.

Tänään oli vähän erikoinen päivä...
Nukuin viime yönä vain jotain kolme tuntia ja lähdin sitten päiväsairaalalle, vaikka oli ihan hirveä olo. Noh, päiväsairaalan aamussa ei sinänsä ollut mitään erikoista, mutta sitten oli puolen päivän aikaan musiikkiesitys, jossa olin mukana laulamassa.
Musiikkiesityksen jälkeen ensin juttelin omahoitajani kanssa ja päästin kyseisen ihan hirveän lähelle... Tai siis kerroin ihan liikaa oikeista ajatuksistani ja tunteistani. Se oli pelottavaa.
Noh, sitten oli lounas ja tässä musiikkiesityksessä mukana ollut Laura(toinen laulaja) tuli mun luo ja sanoi "Hei sulla on tosi kaunis ääni! Sellanen harmoninen! Sun pitäis perustaa bändi!"

En ole pitkään aikaan saanut kehuja lauluäänestäni, joten tää oli iso juttu...

Aiemminhan isäni haukkui mun lauluäänen "honottavaksi ja epävireiseksi" ja sen jälkeen en oo oikein ollu itsevarma laulaessani... Mutta tällaset kommentit piristää ihan hirmusesti!
Nyt haluan takasin laulamaan yleisön eteen bändin kera! Ei olis vapaa-ehtosia soittajia? :D

Mutta joo, jatketaan. Päiväsairaalassa ei tapahtunu oikee mitää muuta erikoista sen jälkeen... Lähdin kotio ja ehdin olemaan jonkun aikaa kotona kunnes lähin pyöräilee Elixialle, jotta pääsis pitkästä aikaa Zumbaan. No olin paikalla puol tuntii aikasessa ja päätin sit käyttää ajan hyväkseni lisäkalorien kulutukseen - poljin ja juoksin juoksumatolla.
Sitten Zumbaamaan ja se vetäjä oli vähän hämärä... Sellane ulkomaalanen afromies, joka tykkäs huutaa "PA! PA!". Tunnin lopuks se sanoi "I love you girls!" ja olin vähä sillee lolololol. Mut ei siitä sen enempi.
Meinasin zumbaillessa pariinkin kertaan mennä istumaan sinne sivuun kun huippas niin paljon(varmaan unen puutteen takia), mutta vedin silti kympillä siellä, vaikka huippaskin!

Tunnin jälkeen huomasin jonkun soittaneen mulle vieraasta numerosta pariinkin otteeseen ja soitin sitte takasin. Soittaja oli ollu Elixian personal traineri Marko(tai Markku? En kuullu kunnol) ja sovittiin mulle personal trainer-aika ens viikon perjantaille. Saan vihdoin vihjeitä miten pystyn polttaan kaikkein parhaiten ja oikeista paikoista! Elixia on kiva.

Ja nyt sitten oon kotona istunu parin tunnin ajan ja oon ihan poikki! Onneks ei tarvii olla hereillä enää ku pari tuntia... :D

Tänään kalorikulutus on ollu 3191kcal!!!
Syömisiä:
-hiukan puuroo ja lusikalline mansikkahilloa
-2 lasia tuoremehua
-hiukan makkarakeittoa
-lasi rasvatonta maitoa
-2 suklaaneliötä(yhy, sorruin)
-ruisleivän puolikas
-hiukan mansikka-banaani jogurttia
-lihan makuisia nuudeleita

Eli yhteensä about 1477kcal.
Meinaa siis sitä, että mun kehosta on tänää lähteny mahtavat 1714kcal!!!!
Nyt voin sanoo, et oon tyytyväinen!
Voisin juhlan kunniaks jopa kipasta kauppaan ja hakea mehujään ittelleni palkinnoks!
MÄ AION ONNISTUA TÄSSÄ!

-END

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti