tiistai 28. kesäkuuta 2011

Ne kirjoittavat omasta elämästään...

...ja sinua epäilyttää omat juttusi.

Mun piti mennä nukkumaan. Mun tosiaan piti...
Mutta eksyin lukemaan juttuja ihmisistä, jotka painavat 117lbs(vähä päälle 53kg) ja noh, tuli hirveä itseinho-kohtaus ja oli pakko tulla kirjottamaan vielä.

"A little girl, you're standing in front of a mirror
your best friend said that you are fat and ugly...
And now you're staring your own reflection with horror
too bad that you do not look like a barbie doll..."


Mun mieli huutaa, että mun pitäis liikkua vielä, vaikka pitäis mennä nukkumaan. Inhottaa kun olen niin iso ja ruma... Mun on pakko liikkua vielä, en mä voi vielä nukkua.
Unilääkkeen jätän tältä yöltä ottamatta, koska se on jo nyt liian myöhäistä ja tosiaan aion vielä pystyä kuntoilemaan vähintään puolen tunnin ajan.
Oon syönyt tänään ihan väärin ja ihan liian paljon!
1725kcal on tullu ahmittua(suurin osa jäätelöstä)...
Kulutus on kyllä se 2722kcal ollu tänää, mutta se meinaa mun kehosta lähteneen vaan 997kcal tänään... EI EDES YLI TONNIN. Perskele. Pakko kuntoilla vielä, jotta toi luku menee yli tonnin!

Okei joo moi; ahdistaa, vituttaa ja läskityttää.
Huomenna meen taas salille ihan pakolla! Tänään tosiaan olin tuolla Elixialla kuntoilemassa ja siellä oli niin monenlaisia laitteita, etten ees osannu käyttää puolia niistä... Mutta huomenna siellä on Zumbaa, joten meen ainakin siihen ja sitte voisin sitä ennen käydä polkees tai vaikka juoksumatolla.

Mutta nyt menen tästä tekemään vatsoja, reisiä ja noh, kaikkee mitä keksin tehä hiljasesti ja pienessä tilassa...

-END

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti