sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Ne viettävät kesäpäivää...

...ja sinä istut ompelukoneen ääressä.


Shou-cossi edistyy. Paita on hienosäätöä vaille valmis, kukka/rusetti-koriste takkiin on työn alla ja takin kaavat alkaa olla valmiit...

Tässä alkaa pian iskeä paniikki ku pitäis oikeesti tätä asua pitääkin!

Huh, tarvii lähteä taas lenkille, jos vaikka sais ees pari kiloa pudotettua ennen tota cossia...
Pitäis vielä noi nahkashortsit, takki ja vyö tehä. Sit alkaa olee asu valmis!
Ja ku saan ne ihanat kengät ni pistän ne jalkaan ni ei tarvii eriksee miettiä kenkiä tohon... Hyvä suunnitelma, vaikka itse nenäisinkin.

Miyavin Itoshii Hito asuakin oon vääntäny tässä parin päivän sisällä ja noh, se näyttää vaan tollaselta kaavulta nyt... Katotaan miten saan sen onnistuun, jos siis saan.

Syömisen/laihiksen/liikunnan osalta oon päättäny ottaa tavaks joka aamu hyppiä hyppiksellä 100 hyppyä heti ku herää, sit puol litraa vettä ja aamupala. Syömiset pidän 2-3 tunnin välein niin, että päivässä tulis syötyä n. 5 kertaa.
Liikkua saan enempi 2 päivää kerrallaan ja kolmas päivä aina lepopäivä(tosin sillo saa tehä sen 100 hyppyy, mut ei pakko).

Mä pystyn tähän!

Inhoan läskejäni tällä hetkellä sen verran, että inspiraatiota löytyy vaikka muille jakaa!
Ja jostain syystä mulla on nyt ihan hirveen ahdistava olo ulkonäköni takia... Jotenkin tuntuu, että tajusin vihdoin minkä kokonen oikeesti olen ja että en halua olla tällanen. Oon mielikuvissani monta kiloa laihempi kuin peilikuva näyttää ja haluan peilin edes kerran vastaavan mielikuviani.


Tänään on myös ollut jotenkin tosi jännä olo...
En tiedä. Ahdistus tuntuu kerääntyneen mun vatsan pohjalle jostain kumman syystä. Ihan kuin se vaan odottaisi, että jotain tapahtuu. Sekavaa.

Mutta nyt menen lenkille ja jos jaksan ni salille myös.

-END

2 kommenttia:

  1. voi ku kiva ulkoasu!! tykkään :>

    VastaaPoista
  2. kato suurint pudottajaa, se inspiroi liikkumaan. Varsinkin kun Jillian laittaa ne liikkumaan. :)

    VastaaPoista