sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Ne tekstaavat sinulle...

...mutta et oikein tiedä miten vastata.

"Olen kehunut sua kaikille. Teidän äitillekin olen sanonut kuinka ihana tyttö sä olet."

...ihana tyttö. Minäkö? Ehei, enkä ole.
Ihanat tytöt nauravat ja osaavat etsiä joka asiasta positiivisia puolia, ei ne oo tällasia angstipaskoja.
Ehkä en osaa vain ottaa vastaan positiivista palautetta... Tottunut liikaa siihen negatiiviseen ja nyt positiiviset kommentit musta tuntuu valehtelulta. Hmph.

Mun jalat sanoo muuten sopimuksensa irti ihan justiin.
Ne ei tykkää, että hölkkään monta kilsaa parin päivän aikana... Särkevät mokomat ihan hirmusesti. Ehkä toi hyppiksellä hyppiminenkin vaikutti asiaan... Mutta siis särkee silleen inhottavasti luista asti. En meinannu pystyy kapuumaan rappusia kolmanteen kerrokseen hölkkäreissun jälkeen! Ehkäpä pysyttelen nyt hetken aikaa sellasissa lajeissa, jotka ei rasita luita nii paljon ku hölkkä. Pyörän selkään siis!

Huomasin myös, että kirjotan tänne nyt pelottavan usein.
Mutta kai se on vaan hyvä? Yks mun pahemmista ongelmistahan on ollu aina sulkeutuneisuus, joten avoimesti blogiin kirjottaminen näin monta kertaa viikossa on varmaan positiivinen juttu?

Ainiin. Tänään on ollut hirveän yksinäinen olo. Ei silleen kaverien suhteen vaan justii parisuhderintamalla... Ja on vaikee olla muistelematta hyviä aikoja exien kanssa, vaikken mitenkään nyt niitä takasinkaan tuu saamaan. Ehkä tää on vaan semmonen ohimenevä juttu taas, että huomenna oon sitte jo "IHANAA OLLA SINKKU" tai jotain vastaavaa.

Btw, oon yhä läski.
Syönyt tänään karkeesti laskettuna 800kcal.
Liikkunu about 400 kalorin eestä...
Peruskulutus on about se 2239kcal mun kokosella...
Eli mun kehosta on tänää lähteny 1839kcal.

Ei huono, mut vois olla parempikin.
Syömiset on menny aika hyvin ku pysyny alle 1000kcal. Saan syödä iltapalaaki ja silti pysyy alle tonnissa. :)
Plus jos lähtis vielä pyörälenkille ni saisin sen 2000kcal pois mun kehosta tänää!
Sitte vois tyytyväisin mielin mennä nukkumaan... Joo, näin teen!

-END

1 kommentti:

  1. tuttu tunne toi jalkojen särky juosulenki jälkeen! ite vaihdoin kunnon lenkkarit ja lopetin asfaltilla juoksemisen niin autto tosi paljon, eikä enää sattunu! :-)

    VastaaPoista